Jak postupovat při reklamaci nebo vrácení

Jak postupovat při vrácení / reklamaci

VRÁCENÍ

Nepoužité zboží nám můžete vrátit do 30ti dnů.

  • Pokud chcete zboží vrátit, vyberte prosím v možnostech výše: Vrácení zboží - Odstoupení
  • Zásilku pečlivě zabalte a spolu s vratkovým formulářem odešlete dopravcem dle Vašeho výběru na adresu: Textilomanie s.r.o., Velké Dráhy 74e, 664 61 Opatovice
  • Částku za vrácené zboží Vám vrátíme do 7 dnů od přijetí na sklad na Váš bankovní účet.

V rámci zjednodušení procesu je možno využít dopravy smluvními přepravci. Nelze využít na postele, boxy a vícekusové zásilky.

Maximální parametry podaných zásilek:

  • Parcelshop – maximální hmotnost 15 kg a nejdelší rozměr nejvýše 100cm
  • Kurýrní služby – maximální hmotnost 40kg a obvod viz níže:

Obrázek1

REKLAMACE

  • S objednávkou není něco v pořádku? Potřebujete zboží reklamovat, vyberte jednu z těchto možností:
    • Zboží přišlo poškozené, vyberte prosím výše: Zboží přišlo poškozené
    • Vaše objednávka nepřišla kompletní, vyberte prosím v možnostech: Objednávka nepřišla kompletní
    • Chcete produkt reklamovat z jiného důvodu, vyberte prosím: Reklamace
  • Vyčkejte na návrh řešení Vaší reklamace.

Návrh řešení reklamace obdržíte obvykle do 2 pracovních dnů. Reklamace bude dořešena v termínu 30 dní od jejího uplatnění.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení