Myslíme na přírodu, proto balíme ekologicky

Chceme se odlišovat nejen nabídkou zboží. Myslíme na přírodu, proto balíme ekologicky

Nákupem v našem e-shopu Vyprodejpovleceni.cz ušetříte nejen peníze, ale zároveň přispíváte k ochraně životního prostředí. Podle majitele e-shopu Lukáše Žáka je totiž možné provozovat internetový obchod po všech stránkách šetrný.

V hodnotách a prioritách naší firmy máme jasno

I když je výhradním majitelem a provozovatelem e-shopu Vyprodejpovleceni.cz Ing. Lukáš Žák, své postavení ve firmě nijak neprosazuje. „Úspěch každé firmy závisí na tom, na jakých hodnotách firma stojí a co je pro ni prioritní. Proto je důležité, aby všichni ve firmě sdíleli podobné hodnoty a byli maximálně spolehliví. Klíčové je také to, aby každý člověk ve firmě bez ohledu na jeho postavení pokládal firmu i za svou. My v tomto máme jasno. Náš pracovní tým se skvěle doplňuje a nápady se to u nás jenom hemží,“ říká Lukáš Žák. Když se ve firmě řešilo balení a expedice – středobod celého internetového prodeje, všichni se shodli na tom, že je potřeba omezit zbytečný plastový odpad a krabice, které se nedají pořádně recyklovat.

Jednoduchá cesta nikam nevede

Lukáš Žák se specializuje na online prodej ložního prádla do domácností a hotelů, v nabídce e-shopu jsou také matrace, postele a další doplňky do domácnosti. „Posíláme mnoho tisíc balíků měsíčně, což je pro přírodu nemalá zátěž. Je ovšem rozdíl, jestli si necháte vyrobit nové krabice v několika nejvhodnějších rozměrech na míru, jako výplně používáte plastové nafukovací polštářky a krabice ještě obalíte plastovou lepící páskou, nebo zvolíte méně pohodlný způsob balení,“ vysvětluje Lukáš Žák. V e-shopu Vyprodejpovleceni.cz jsme se rozhodli pro ten méně pohodlný způsob. „I když je to z obchodního i provozního hlediska náročnější, balíme do krabic, které jsou recyklovány. Nakupujeme již použité krabice. Do budoucna chceme z balení co nejvíce odstraňovat plasty. Zkrátka nám jde o co nejmenší zatěžování přírody,“ popisuje, jak to v e-shopu Vyprodejpovleceni.cz aktuálně funguje marketingový ředitel Lukáš Nejedlý.

Chceme být dobrým příkladem

Lukáš Nejedlý ví jako teamleader nejlépe, že být dobrým příkladem znamená představovat všechny kvality, které chcete, aby ostatní následovali. „Podněcujeme k udržitelnému životnímu stylu své zákazníky a vlastně i další e-shopy, proto si nedokážu představit, že bychom se sami chovali jinak. Kroky k ochraně přírody děláme z hlubokého přesvědčení. A stejný přístup máme i k prodeji našeho zboží. Prodáváme povlečení a další zboží v různých kvalitách. V nabídce máme luxusní ložní prádlo, stejně tak u nás najdete levné povlečení. U zboží máme vždy popisky a na dotazy zákazníků se snažíme pokaždé co nejrychleji reagovat. Nelžeme svým zákazníkům. Neskrýváme problémy, ale hledáme jejich řešení. V tom je naše síla,“ uzavírá Lukáš Nejedlý.

Autor: Linda Toma Kalašová

×

Splátková kalkulačka ESSOX