5 kroků, kterými děláme náš e-shop udržitelnější

Vedle neustálého zlepšování našich služeb a zákaznické spokojenosti je pro nás také důležité minimalizovat ekologickou stopu, která je s provozem velkého e-shopu bohužel spojena.Tohle je 5 kroků, kterými se snažíme dělat Výprodej povlečení udržitelnější, aniž bychom museli snižovat nároky na kvalitu balení, či navyšovat výhodné ceny našeho zboží!

1) Vaše objednávky balíme do již použitých krabic

Pokud u nás nakupujete, je pravděpodobné, že vám nákup dorazil v krabici s logem úplně jiného e-shopu. Ne – nespletli jsme se, ale úplně nové krabice z našeho skladu dávno zmizely a využíváme výhradně ty minimálně jednou použité. Získáváme je od dodavatelů našeho zboží, nebo třeba z kontejneru, umístěného v nedalekém nákupním centru Olympia Brno, kde nám ho plní místní retaileři.

3


2) Recyklujeme tvrdé i měkké plasty

Odpadu se nezbavíme, avšak ten, co vyprodukujeme maximálně recyklujeme. Kromě klasického třídění odpadu v prostorách firmy, které je dnes snad všude samozřejmostí, máme speciální kontejnery na tvrdé a měkké plasty (igelity, strečové folie) a pro všechen tento odpad máme zajištěnou recyklaci. 

1


3) Papír skartujeme a posíláme dál

Poničené krabice a veškerý papír, který už není potřeba, putuje do naší skartovačky. Papírová drť se následně využívá jako výplň, nebo ji pošleme dál našim obchodním partnerům pro další užití. 

2


4) Jedním z našich největších dopravců je 100% uhlíkově neutrální DPD

Fandíme společnosti DPD, která se zavázala ke 100% uhlíkové neutralitě při doručování. Měří svoji uhlíkovou stopu, snaží se ji redukovat díky nízko až nulově emisním vozům a velmi rychle rozšiřuje síť výdejních boxů. Zvýšené emise (kterým se bohužel zatím nelze zcela vyhnout) plně kompenzuje financováním projektů čisté energie po celém světě a tím svoje aktivity může prohlásit za 100% uhlíkově neutrální. 

4


5) Díky razítku poznáte ekologicky udržitelnou zásilku

Každou objednávku, kterou jsme zabalili ekologicky, označujeme razítkem. Díky tomu zákazníci vidí, že nám udržitelnost není lhostejná. Krabice, ve které zboží zasíláme možná nevypadá (jako) nová, ale urazila už dlouhou cestu a třeba bude sloužit ještě nadále.

5



Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení